Yenihamisbirisk Ben erkek bebeğim olursa adını sadece buğra istiyorum eşimde illa 2 isim olsun yiğitte ekleyelim diyor sizce hangisi önde olmalı buğra mı yiğit mi
irem_altun74 Yenihamisbirisk İkisi de güzel isimler ama tek tek kullanman daha güzel olur canım ama illa ki ikisi olacaksa Buğra Yiğit daha iyi🥰
Anneadayi46 Yani tek isim daha cok begenirim ben hep ama iki isim olaksakda bence Yiğit Buğra seklinde olmali 🙈