Zehraras55 Merhaba arkadaşlar 4 kasım sezeryan doğumum var oğlumla kavuşacağız inşallah dualarınızı beklerim dua ederim 🌹küçükken yaşadığım ameliyat dolayısıyla fobim var ameliyathane o ortam aklıma geldikçe korkuyorum birşeyler söyleyin rahatlamaya ihtiyacım vaar 🥺
Hamisannesi Zehraras55 hiç korkma canım hissetmeyeceksin bile rabbim birkerede kurtarsın çocuğunu kucağına alınca unutursun hepsini rabbim yardımcın olsun 😍
Akturk93- Zehraras55 benim de 4 kasım sezeryan günüm sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bolca dua et canım Rabbim yardımcımız olur merak etme 🧡
Kumsallina95 Zehraras55 hiç korkma ben ömrümde serum bile takılmamış insanım ki amelyathaneye girdim titriyodum neyse bayiltilar uyudum uyandım bitmişti herşey içini ferah tut
Sinemmm16 Zehraras55 benimde 3 Kasım. Sabah covid testi var gdecem hastaneye. Suan fena öksrk var korkmuyrm nasıl olck byle
Damli Korktuğunuz gibi olmadığını göreceksiniz inşallah merak etmeyin 🥰🥰🙏🏽🙏🏽 Sağ Salim kavuşun yAvrunuza hemen iyileşin inşallah hayırlı doğumlar
Bebegimi_beklerken563421 Hiç korkma canım 22 gün önce zorunlu spinal anestezi ile sezeryan oldum bebeğim dönmediği için öyle anlatıldığı gibi değilmiş kesinlikle,insanlar fazla abartıp korkutmuşlar dedim doğumdan sonra