3+1 evde oda hangisi olsun karar veremiyorum bende kalan kız kardeşin var onun odasını yapmayı düşünüyordum evi aldiğimizdan beri. Ayrılacak ama illaki kötü gitmek istiyor bu gidişle geç kalacağım gibime geliyor zaten ikiz erken doğum riski var son haftalarımda evde olmayacağım şehir merkezinde tam donanımlı hastanede doğum olsun istediğimden yanii 30. Haftamdan itibaren evde yokum .