Leyla_kacar26 24 saati takip edip geçirmemeye çalışın tedbir amaçlı . sabah da ilk işiniz doktora gitmek olsun. Ama yine de beklemeseniz daha iyi nöbetçi doktor illaki olur. Ciğer geliştirici iğne yapıyorlar haftanız erken olduğundan onun için zaman önemli. Ve lütfen korkmayın Allah onu da sizi de koruyor ben hep buna inandım ve o kadar sakin kaldım ki kendime ben bile inanamadım. Ki 36+2 doğum yaptım ancak bebeğim 2 hafta geriden geliyordu. Çok şükür 2 kilo 165 gram doğdu bebeğimiz, sağlıcakla kucağımıza aldık. Küvoze de girmedi. Şu an yanımda mışıl mışıl uyuyor , gelişimi de gayet iyi 🤲🏻❤️