Asenayigit Kızlar bu hastaneye giden var mı randevusuz gidip sıra alıcam sabah saat kaçta gitsem yetişirim
Merve1200 Asenayigit bende gidiyorum bu hastaneye sabah 7 de orda ol cnm saat 7’30 falan sistem açılıyor ama orda mavi kutu bton var sıra mutlaka al ki ilk sıra sana versinler cnm❤️🤰🏼
Minigin_annesi0 Asenayigit 9da bile veriyolar sıra canım ama iki saate anca sıra geliyo. Ben memnunum hastaneden şimdilik.
Melegimmbnmm Asenayigit 7.30 8 gibi orda olmalısın ben şans eseri 8.20 gibi gittim sıra alabildim ama çok bekledim erken gidersen daha erken muayene olursun
Asenayigit Merve1200 ben 36 haftalık hamileyim ama bu hastaneye ilk defa gidicem bakalım becerebilirim inşallah