Sblkayaa 12+4 te kesin erkek dedi ama buradaki çoğu kişinin ilerleyen zamanlarda değiştiklerini okudukça ne olur olmaz bir sonra ki kontrolü beklemek istiyorum ben
Nazlii__ gamzenurasln 13+4 üz doktorum kız dedi ama yine 4. Ayda bakarız dedi Söylerken kendinden emindi büyük ihtimal de kız ama emin olmak için 4. Ayı bekliyorum🤣
Aysenurslife @gamzenurasln bana da 12. Haftamda %70 kız dedi ama cuma gidicem tekrar ozaman netleştirebilir🤗
220920om gamzenurasln salı günü kontrolüm var 14+1 olucam 12 haftalıkken biri kıza benziyo dedi ama net bişey söylemedi bu sefer öğrenirim inşallah 🥰
Hanzademerve gamzenurasln kuzum daha çok erken Mayısta doğum yapıcaz Allah izin verirse Aralık Ocak gibi cinsiyet öğreniriz tam