tgc-clk bebeği aldırma gibi bir şey söz konusu değilse , tarama yapmadığınız için niye strese sokuyorsunuz ki kendinizi ? Ben hiç bir taramaya girmedim 24 haftalığım . Bebeğim nasıl doğarsa öyle kabulümüz zaten isteyerek oldu . Anne karnında da bebek hasta olsa dahi bir şey yapmıyorlar , down sendromlu olsa nolucak mesela doktor hiç bişey yapamaz ki . Öyle doğacak yavrucak . Herşeyi göze almak gerek hamilelikte