Hatice_Nur_Henden Bugğn 30+3. Günümüz ve sabah sancımın başlaması ile doğuma alındım bebegim yoğunbakımda yaşayanlar süreci nasıl atlattınızz. Bebeğimin kilosu 1.900grm
Elifkzlcn Hatice_Nur_Henden Çok geçmiş olsun öncelikle 29. Haftada 1480 ile dünyaya getirdim oğlumu tam 1 ay yoğun bakimda kaldı 1980 kilo ile taburcu olduk çok şükür şimdi 9 yaşında gayet sağlıklı bir delikanlı inşallah sağ salim biran önce kavuşursunuz kuzunuza ben çok stres yaptım sagmama rağmen sütüm kesildi siz yapmayın biliyorum zor ama önce siz iyi olun sonra o sütünüze çok ihtiyacı var 🤲
Momy11 Hatice_Nur_Henden 36+3te 1750 gr doğum yaptım çok geride kalmıştı bebeğim 21 gün oldu hala kuvozde 2130 oldu daha yeni hala bekliyoruz gelmesini
FatihBatur Hatice_Nur_Henden kilosu haftasına göre çok iyi ben 37. Hafta da. 2500 kilo doğurmuştum oğlumu o yüzden stres yapmayın Allahim sağlıklı uzun ömürler versin
muhendis_annee Hatice_Nur_Henden Maşallah kilosu çok iyi . Haftamız hemen hemen aynı benimde ağrılarım oluyor nasıl bir ağrıydı acaba sancımıydı anlayamıyorum
Alismomi Elifkzlcn ben de 1450 gr ile doğum yaptım 3 haftadır bebeğim küvezde 2 kg olduğunda çıkarırız diyor doktoru ama solunum sıkıntısı yaşıyor sık sık. Çıkınca ne yapacağım solunum durması falan olursa bilmiyorum ilk bebeğim tecrübesizim. Sizin dikkat ettiğiniz şeyler var mıydı çıktığında neler yapmam gerekir lğtfen yardımcı olun🙏🏻
asellmom Elifkzlcn çok alakasız bir soru sorucam şuan 28+0 haftalığız bugün öğrendim ki kilosu 1150 gr bu haftadan sonra bebekler çok hızlımı kilo alıyor hanımefendi 1.900 doğurmuş ya 30. Haftada yani bebeğim 2 haftada neredeyse 800 gr mı alıcak
Hatice_Nur_Henden Çok teşekkür ediyorum evet stres yapıyorum yapmamaya çalışıyprum çevremdekilerin desteğiyle tabi sütüm hafif gelmeye başladı inşallah yavruma şifa olur ve tez zamanda alırım kilosu çok iyi dediler ama bakalım umarım herşey iyi olur
Elifinannesii_ Bende şuan 30+4 olduk baştan beri hep riskli bir gebeliğim oluştu erken doğum riskim de var bebek bu aralar çok toplanıyor karnım sertleşiyor korkuyorum 😑 ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum. Sizde bu zorlu süreci inşallah hemencecik atlatırsınız 🙏🏻
Alp52 @Hatice_Nur_Henden maşallah canım kilosu haftasına göre çok iyi sağlık problemi olmadığı sürece fazla kalmaz inşallah solunumu falanda iyidir sende hiç üzülme bol bol sütunu sağ bebeğine yolla şifa olsun hemen kavuşun inşallah güzel şeyler düşün moralini yüksek tut sütün etkilenmesin
Hatice_Nur_Henden Elifin Annesi Sadece ağrılarına çok dikkat et kasılmaların olursa durma Rabbim gününda sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏
Esrahaliscelik Momy11 ne kadar gerıdeydı bebegınız pekı bende aynı sebepten dolayı hastanede yatıyorum bebegım çok gerıde 😔🤲
Fhatice Momy11 Benimde geri de sanırım erken alıcak doktorum ve alırsa küveze de giricek biliyorum canım o kadar sıkkın ki hiçbişeye hevesim kalmadı kolum kanadım kırıldı sanki 😢 Allahm tez zamanda şafi ismiyle şifa olsun bebeğinizee
Hatice_Nur_Henden Momy11 Momy11 kilosu çok iyi bak ne güzel toparlamış yakında alırsın emin ol Çok çok geçmiş olsun Rabbim tez zamanda sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin sana da banada inşallah 🙏
Esrahaliscelik Fhatice Rabbım sabır güç versın tüm bu durumda olanlara benımde 33+4 bebegım 27+4 görünüyor ultrasonda bu hafta alacaz dedı doktorlar 😔
Hatice_Nur_Henden Esrahaliscelik Fhatice Sakın kendini üzme 2 gün oldu doğum yapalı 2 gündür ayrıyım bebeğimden bugğn taburcu oldum ve kola koşa yattığı hastaneye gittim hemen aldılar içeri doktorlar herşeyi söylüyor ve o kadar güzel ilgileniyorlar ki her biri ile ayrı ayrı bizzat şahit oldum ve hepsi çok güzel toparlıyor korkma sıkma canını biz güçlü olucaz ki onlarda güçlü olsun 🙏 Dualarım senin ile ❤️
Yaseminoymak Esrahaliscelik Allah yardimciniz olsun inşallah sağ salim alırsınız kucağınıza evladinizi. Bir şey sormak istiyorum benim de şu an bir hafta geriden geliyor kızım. Sizin süreç nasıl oldu ilk başta normaldi sonra mi geri düştü doktorunuz beslenmeyle alakalı dedi mi
Evlimuylu Esrahaliscelik bnimde 31 haftalık 3hafta geride ama diğer herşeyi normal yani suyu kilosu boyu falan bnim karnı küçük kalmış dedi hatta 4 gün yatış falan verdi ciktm senin sebebi neydi canm
Esrahaliscelik Fhatice ben yatıyorum maalesef hastanede bu hafta 34 oluyorum her an alınabılır bebegım lütfen dua edın benım bebegım daha çok küçük 😔😔
BeRidwan Esrahaliscelik bende 50 gündür hastanede yatıyorum 34 de alacaklar Rabbim bebeklerimizin yardımcısı olsun
Suheylamum Esrahaliscelik Rabbim yardımcın olsun seninde bebegininde güç ve sabir versin insaAllah ikinizede bu sıkıntılarda geçer canim