ozge_glmz 5+4 üm ☺️ doktora gitmek için sabırsızlanıyorum. Sizce kalp atışını duymak için ne zaman gitmeliyim ?
Sgnn ozge_glmz 6 dan sonra vajinal muayene ile duyuluyor diye biliyorum canım. Sen şimdiden git istersen folik asitine başlarsın
ozge_glmz Sgnn doktora gittim 4+0 da öğrendim vitaminlerime başladım ama kalp atışı için sabırsızlanıyorum ☺️