yildiz_07 Ceylankeles bende 39+4 haftalığım hiç bir fikrim yok bende akıntı var ama sarı değil şeffaf üstte kalsın diye yazıyorum bakalim belirtileri nelermiş bana da bilgi olsun 😄
Ceylankeles yildiz_07 kızlar benim sarı akıntım çöktü ve 31ekimvsuyum geldi hastaneye gitim bebeyim kaksini yemiş normal doğum istedim ama males f olmadı sancım 12den sat beşe kadar çektim bebeyim iriymiş bacak kol içinde kalır dediler amaliyat oldum ve çok şükür 😍😍😍😍kızım bir Kasım doğdu dardı sizin gibi bir çok mükemmel anelere inş nasip olsun😍😍🤰👨👩👧🤱
yildiz_07 Ceylankeles valla hiç bir fikrim yok ama hiç de duymadım böyle bir şeyi sancın yoksa bebek hareketlerin de iyiyse korkmana gerek yok benim 3 cm açılmam olmuş ne akıntı ne su gelmesi ne nişan ne sancı hiç bir şey olmadı açılma olmasına rağmen 2 haftadır bekliyorum doğumu başlatmak için sancı kasılma ve açılmanın aynı anda olması gerekiyormus bebek iyi olduğu sürece doktorlar müdahale etmiyor doğumu başlatmak için sarı akıntı belki enfeksiyon olabilir doktoruna gidince bir sor
Zehrakutay2018 Ben sarı akintiyi 35 inci hafta da gördüm suyum dalan gekiuor sandim ilk kez karşılaştım 2 inci hamilelikte yaşadım gittim.acile bisey cikmadi ne enfeksiyon ne başka bisey cikmadi bence korkma yani bende bi telaşla gittim
yildiz_07 Egeninannesi1 Yok anam gelmeyecek 3 cm açıklıkla 2 haftadır geziyorum pek gelesi yok 1 adım atsa gelmek için devamı gelecek ama yok keyfi yerinde kızımın 😂
Egeninannesi1 yildiz_07 ay ne güzel senin açılman varmış 😁 37. Haftada çatı muayenesi yaptı doktorum açıklık yok dedi, bir daha yapmayacağım dedi. Ay ama bu hafta her yürüyüş yaptığımda, duş aldığımda kasıklarım ağırıyor. Umarııım açılmam oluyordur 🙏🏻🙏🏻 🥰
yildiz_07 Egeninannesi1 benim popomu kaldıracak halim olmuyor yürüyüş yapayım diyorum ama yok açılma nasıl oldu onu da anlamadım sancı falan da yaşamadım henüz ama 40. Haftaya giricem artık doğsun yoruldum 😂
yildiz_07 Egeninannesi1 İnsalah oluyordur ama olmadı diye de üzülme kimisinin bir anda başlayıp hızlı ilerliyormuş belki seninde öyle olur ben 2 haftadır böyle geziyorum ilerlese de doğum başlasa diye bakıyorum ama yok ilerlemiyor düşündükçe strese giriyorum 😄
Egeninannesi1 yildiz_07 Valla bende öyleyim ama kolay olsun diye düşündükçe gidip yürüyüş yapıyorum. Gerçekten yürüdükçe kasıklarım ayırmaya başlıyor. Diyorum ya iiinnşaaallaaah açılıyordur 😁😁😁
Egeninannesi1 yildiz_07 O da doğru olsa bir türlü olmasa bir türlü hayırlısı artık 😌 Umarım çok bekletmez bu bebeler artık😇
Egeninannesi1 yildiz_07 Naber canım sende dün hastaneye gidecektin dimi? Naptın doktor ne dedi? Benim nişanım geldi, dün doktorum muayene etti🙈 Ne zaman başlayacak doğum acabaaaa🤣
Aygum Egeninannesi1 ben çok yürüyodum şimdi 39+4 üz yürüyemiyorum. Bir az yürüyorum akrnımın alt kısmı sanki daş asılmış gibi oluyor. O zaman kalıyorum yerimde.
yildiz_07 Egeninannesi1 Ahahh😄 ne güzel benim oturduğum yer birde köy kalıyor tek yürünecek bir yer değil arkadaş da olmayınca tek başıma cesaret edemiyorum biraz da bu yüzden kaynaklanıyor sanırım ama evde boş durmuyorum hareket halindeyim sıcak suya oturuyorum hurma yiyorum temizlik yapıyorum maksat yatmamak😄
yildiz_07 Aygum Egeninannesi1 Hadi baklim 3ümüzde 39+4üz hangimiz önce doğuracak 😂 ama tabiki öncelik sağlık inşallah 3ümüzde sağ salim alırız bebislerimizi kucağımıza Allah’ın izniyle 🤗😘
Egeninannesi1 Aygum Evet benimde alt tarafım taş oluyoor resmen, zorlanıyorum yürümekten. Yine de ayaklarımı aça aça büyük adımla yürüyorum bide iki iki merdiven çıkmaya çalışıyorum, göbekle zor oluyor ama eşim elimden tutuyor anca öyle yapabiliyorum 🥰
gmzlpsln Aygum bende 1 dk ayakta dursam tas gbi oluo kasiklarim.sezeryan olcm gnumu bekliorm.sirf szeryan gnunden once sancm baslamasn dye hep yatiorm
Egeninannesi1 yildiz_07 Evet ya sakin olunca insan çekiniyor. Ben gündüzleri yalnızım da geceleri elimle çıkıyorum bazen. Bende evde hiç hareket edesin yok, annem geldiğinden beri yatıyorum 😁
Egeninannesi1 yildiz_07 @Aygum Bakalım bakalım kimin bebesi büyük olacak🥰 unutmayalım bir birimizi haber veririz gelişmelerden💛💛