Nemusto bende de stres odaklı hipertansiyon var, panik atak tansiyon için hoş bir destekleyici değil. Sakince istirahat edin bir süre, tansiyonunuzu düşünmeyin 15-20 dk sonra tekrar ölçün. Düşecektir. Normalde de 13/7 yüksek değil. Benimki dün strese bağlı 147/92 oldu, 15 dk sonra 132/81 olmuştu.