Sevddaa Evet su durumu stres sebebi ama, düzelir inşallah Allah’in izniyle. Siz bol bol su için. Benim şuan ki gebeligimde her kontrolümde suyumun çok iyi olduğunu söylüyor. Cuma günü gittiğimde 37. haftadaydı yine söyledi, gerçekten bol su içiyorum.