Kızlar şöyle söyleyim doktorum nasıl olması gerektiğini anlattı fakat henüz almadım çarşamba alacağım: doğum yapacağım hastaneye gidip kadın doğum servisinden çalışamaz olarak doğum raporu başlatacaklar. O da SGK sisteminden direk iş yerime düşecek. Ama ben her ihtimale karşı rapor çıktısını alıp kendim de götüreceğim. Sağlık ocakları vermiyor, kadın doğum branşı vermesi gerek diye biliyorum.