Ben almadım evim küçük daha sonra nereye koyucam diye.. İlk ve ikinci trimesterda rahim büyüdüğü için uyurken en çok bacaklarımın arasına yastık koyarak uyudum çok iyi geldi. Üçüncü trimesterda da sırtıma iki yastık koydum öyle çok rahat geçirdim. Son haftalarımız zaten çok az kaldı ben gerek görmedim ama alınması gerekir tabii alın bence hamişler😄