Melegimmbnmm Decavit vitamini verdi bana kullandığımda kendimi kötü hissediyorum sizlerde bunu kullanan aynı sorunu yaşayan var mı? Yada önerdiğiniz vitamin?
teletabi Melegimmbnmm Bende decavit kullanıyorum. Oğlumda da onu kullanmıştım. Herhangi bi sıkıntı yaşamadım ama doktorunuzu bilgilendirin belki farklı bir vitaminle devam edebilir🙏🏻
sadem1 Melegimmbnmm doktoruna söylersen başka şey önerebilir buradan başka ilaç önerileri olırsa kullanmayın . Ben de decavit kullanıyorum kokusu çok rahatsız edici ama burnumu tıkayıp yutuyorum bi şekilde
Ozlem2206 Melegimmbnmm ben imom omega kullanıyorum ilk kutuda birşey yoktu ikinci kutuda bir kez kusma yaşadım ve çok tiksindim gece içip hemen uyuyorum ancak öyle içebiliyorum