Teşekkürler kizlar içim rahatladi 🤩 ben 1..doz tetanoz oldum 23. Haftanın icinde. Doktorum şimdi 2 biontechi ol tetanozu sonra ol dedi ve 3 hafta araylaa. ;Bu hesaba göre Tetanoz 2. Doz 30. Haftayı aşmış olacak bu da riskli demişti sağlık ocağı. Sanırım hiomtech 2 .yo 30 sonrasına birakacagim