Bugün aldım kızlar civilden maller Basel marka . Kumaşı keten güzeldi .700 TL ye aldım. Kullanan var mı acaba. Ya da alan. Kraft Vegas vardı aynı fiyata bide ama rengi bide kumaşından dolayı kararsız kaldım. Keten kumaş daha kullanışlı gibi .ne düşünüyorsunuz.