Hanımlar 14+4 hamileyim karnım sivri şekilde uzunlamasına büyüyor çevremdeki herkes de erkek diyor sizce karın şekline göre cinsiyet doğru mu ?
Doktor ultrasonda da net demedi ama erkek gibi dedi bir sonra ki randevu da cinsiyetin daha net belli olacağını söyledi