Mervetrkmenoglu olur mu kesinlikle rahatsız etmiyosun şöyle oldu gece saat 1 de suyum geldi bir buçuk gibi sancılarım başladı ama adet sancısı gibi çok hafifti sonra hastanede işlemler yapıldi yatısım oldu sabah 8 e kadar o sanciyi çektim çok rahattım ama açılma olmadı 3 cm felan oldu 8 de suni sancı verdiler 11 de doğurdum 8 cm açılma oldu ufak bide kesi vardı üç dört dikişim vardı normal sancı dayanilabiliniyo ama suni sanci zor bişey herkesin acı eşiği farklıdır ama ben zor dayandım doktor sürekli normal doğum için çok musaitsin sezaryene alırsam yazık olucak acilman da var az daha dayan felan dedi öyle öyle sabrettim açılma olmazsa sezaryene aliyolarmis