Asli1514 Kızlar bebek arabası bakmaya başladım kafam inanılmaz karıştı . Pierre cardin karma plus ve kanz’ın y-go modeli arasında kaldım. Sizde var mı bu modelleri kullanan veya başka model alıp memnun kalmış olan ?