Duygu_555 15+5 im ben.. ne çektiğimi ben bilirim. Serum hikayeydi hiç işe yaramadı sürekli öğürtü bulantı halsizlik.. berbat günlerdi ama çok azaldı şuan.. geçiyor ama zor oluyor :) bulantı olduğu zaman da çoğunlukla kız oluyormuş benim de öyle :)
Dugus1996 13+3 üm bende. Hala bulantı hala halsizlik. Ne mutfağa girebiliyorum ne evimi temizleyebiliyorm. Geçmiyooooo. Ayrıca beim de kızım olucak inşallah ❤
HeyecanliBekleyis Ben daha yolun başındayım 8+4 gunluk ama ne çektiğimi ben bilirim 2 haftadır evden dışarı dahi çıkamıyorum mutfaga girmek ölüm ! Kaşar ekmek yemekten içim dışım çıktı daha yolum çok uzun 😞
Deletedmom342 HeyecanliBekleyis sen yine kaşar ekmek yiyebiliyomuşsun 😊 ben su dahi içemiyorum aç aöına dolaşıyorum herşeyden tiksindim herşey kokuyo 10 haftalık olduk şu iki gündür ekşili şeyler yemrye başladım salata falan başka hiç bişey yiyemiyorum. 8. Haftamda başladı bulantılarım berbattı 🙄
Neeeesssli Kızlar 6 haftalık benim de iki gündür başladı beni mahvediyo dayanamıyorum ağlamaktan harap oldum doktor randevumu bekliyorum kusma yok sadece günün her saati mide bulantısı hep bu şiddetle mi gidecek 😓😓😓😓😓
HeyecanliBekleyis Neeeesssli kimse bana inanmıyor ama inan uyandığım andan yatana kadar midem bulanıyor, doktorumda kusma olmadığı sürece ilaç veremeyeceğini söyledi, 2 haftadır kabus gibi sürünerek yaşıyorum bildiğin
Neeeesssli @HeyecanliBekleyis Bende de kusma yok ama bazen ben bile abartıyor muyum acaba diyorum bütün gün olmaz diyorum hep sorduğum kişiler okuduğum bloglar falan sabah uyanınca bulanır diyorlar ama yok yani seni anlıyorum canım ben de kalkamıyorum yataktan
Esra-mustafa34 Kızlar ben de öyleyim 6+3 daha yolun başındayım ama 1 haftadır ölüyorum insanın her dakika midesi bulanır mı sürekli kusuyorum yerimden kalkamıyorum
Meydeyyy Ben 33.haftamdayım hala günde 5-6kez kusuyorum benim hamileligim çok ağır geçiyor ama 8-20 hafta arası daha çok ağır geçti kusmaktan boğazım midem tahriş oldu serum felan asla fayda etmedi defalarca hastanede yattım ama 20.haftayı geçince yavaş yavaş azaldı şuan 33deyim en azalmış hali günde 5 kez felan bizim ailede genetik bu ama benim geçmedi ama inşallah senin bir an önce geçer ve özellikle bana eşim çok kötü kokuyordu halada öyle 😢😭😭😟
MerveHarmanci Benimde 6 haftalıkken başladı ama şimdi 8.haftaya girmek üzereyim azaldı gibi sanki çok zor bir durum ama yaa