Motherr_ 5 önce bebeğimi kaybettim 7 aylik erken dogum doktor sezeryan yaptı. Haliyle 2 yıl düşünme dedi. Adetim 1 gun geçti mide bulantim aşırı var. Zannetmiyorum hani olduğunu da. Ya olursa nolacak. Kürtaj mi yaparlar
Melekk12 Motherr_ olsun kuzum bende sezaryen oldum kızımda 6 aylıkken yine gebe kalmışım 38+5 de oğlum doğdu hic bi sorun olmadı cok şükür
ikbal08_karaaslan Motherr_ bende 8 aylık ölü dogum yaptım sezeryan oldum 4 ay sonra hamile kaldım şuan 4 aylık bi sorun yok herşey gayet normal doktorumda bi sıkıntı olmaz dedi sadece dikiş yerlerinde agrı oluyor gerildiği için korkmanıza gerek bence
Sedefavc Motherr_ yok korkma birşey olmaz doktorlar her ihtimale karşı 2yil diyor Ama kimse o kurala uymuyor