Sinemmmonurr Progestan kullanıyorum günde 3 kere ağızdan. Vajinada çok ağır yanık kokusu gibi bir koku yapıyor. Böyle bişey yaşayan oldu mu
lina1233 Sinemmmonurr bende sabah akşam bu şekilde kullandım ama ne koku ne de yanma yaşamadım. Mutlaka doktorunuzu arayıp bildirin 🙏🏼
anonymous Sinemmmonurr ben kullanıyorum ama ne koku ne de vajinada acıma olmuyor günde 3 kere fitil olarak kullanıyorum bence yanma bir problem 🤨
Ecembass22 Yok canım ben vajinaya koyuyordum koku yapiyor ama.agir bir koku değil biraz yanıyordu benim
Angelim Bnde kullandim hiç koku yoktu ama lekemem vardı ona bulaşıyor su ama tehlike btdi şükür 32 haftama geldim en güzeli en etkili vajin yolu
anonymous Sinemmmonurr fitilin kendi kokusu olabilir içerde dağılıp bi süre sonra akıntıyla beraber akıyor biraz koku oluyor ama bence rahatsız edici bir koku değil