Ozlem2206 Suada2022 inşallah 4.aydan sonra rahatlarsınız bende çok yaşadım zor oluyor allah kolaylık versin 🙏🏻
DuyguKahraman_ 6.6 cı haftam 2 gundur midem bulanıyor kusma yok ama sabah uyanınca başlıyor yatana kadar 😰😰😰
Suada2022 ALLAH HEPIMIZE UARDIM ETSIN INSALLAH.ANNEM HEP DERDI ANNELIK KOLAY DEGIL HAKLI VALLAH.YARINDAN SEROMLARA DEVAM ETCEZ.BU GIDISLE UAYSAMMI JASTANEYE DUSUNUYORUM NE DERSINIZ