Firstmommy Merhaba arkadaslar, 20.haftama girmiş bulunmaktayım, ama doktorum benden sadece hamileligimin ilk haftasında detaylı bir kan testi istedi o kadar.Sizler simdiye kadar (kromozom testleri vs haric) kan değerleri testi kaç kez yaptırdınız??
Ades Firstmommy ben her ay yaptırdım canım. Ama dr isteği ile değil kendim yaptırıp her ay kontrole giderken götürdüm doktoruma
Twinssmomm Firstmommy bende 19. Haftamdayım. Sadece ilk haftalarımda kan testi yaptırdım. Sonrasında doktorum istemedi. Herhangi bir şikayetim olmadığı için olsa gerek.
Haticeee1 Firstmommy bende bi defa yaptirdim kan testini. Gerek gorulmedigi surece yapmiyorlar diye biliyorum ilki haricinde
Firstmommy Tesekkurler arkadaslar,demekki rutin bir durum.Benden istenmeyince merak ettim.Vitamin hapı verildi sonucta 8 haftadir kullaniyoruz vs.arada isteniyordur diye dusundum.