Kızlar bugün tam 34+0dayım. Ve kasıklarımda adet olacakmışım gibi bir ağrı ve aşağı doğru baskı hissediyorum. Bugün iş yerinde çok ayakta durdum ondan mı acaba. Valla çok korkuyorum. Doğum sancısı olma ihtimali var mı ki😥 4 gün önce nstde bişey çıkmadı ama bilemiyorum🙁
haftaya izne ayrılcam. İnşallah kızım biraz daha sabreder😔