22 haftalarımda geçirdim.. ilk zamanlar zordu ama sonra normale döndüm.. burun tıkanıklığım çok zor geçti ama ben onu sadece soğuk buhar makinesiyle çözebildim. Karantinam bitince doktora gittim hiçbir sorun yoktu. Bebeğiniz hareket ettiği sürece telaşlanmayın. Ayrıca çok fazla hareket etmeyedebilir paniklemeyin siz yorgun düşünce o da yorgun hissedecektir. Ara ara kontrol edin bir sorun yaşanmaz merak etmeyin☘️