Hepinize iyi akşamlar kızlar öncelikle rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşamayı nasip etsin cok cok güzel bir duygu. 36. Haftaya kadar normal doğum olarak planlıyorduk doktorumla. 36. Haftada nstde sancı çıkmasıyla alttan muayene yapıldı ve çatımın cok dar olduğunu söyledi normal doğumdan vazgeçtik. Sancılarım vardı hafif hafif adet olmadan önceki bel ağrıları gibi tam 39 haftalık 3 Kasım çarşamba gününe tarih aldık sezeryan için. 28 ekim gecesi 38+2 haftalıkken belim ağrıyordu karnım sertleşiyordu ama takmamaya çalıştım bebeğime örgü oyuncak yapmaya devam ettim gece zaten uyuyamıyordum saat üçe kadar oturdum örgü ördüm eşime gel yatağımıza gidelim dedim. Tam uykuya daldım saat 3.30 gibi suyum geldi birden su boşaldı yatağa hemen uyandım. uykumda suyum geldi😁 eşimi uyandırdım çabuk doktoru ara giyin çıkalım dedim ben banyoya girdim su baya bir akıyordu etraf kirlenmesin diye. Hemen depend giydim , üstümü değiştirdim çıktık sancılarım üç dakikada bir düzenli olarak geliyordu dayanılmayacak bir ağrı kesinlikle değil karnım cok sertleşti suyum gelmeye devam ediyordu. Ebe alttan muayene etti 1.5 cm açılma vardı Sancılarım da düzenli çıktı doktorum hemen sezeryana alalım dedi. Bu arada düzenli olarak sancılar giriyordu kasılıyordu, yarım saat içinde odamıza çıktık yerleştik kaydım yapıldı ameliyat elbisemi giyindim saat tam 5de ameliyathaneye indim herşey cok hızlı gerçekleşti🥰 anestezi uzmanı gecikti ameliyathanede bekledim o esnada doktorumla konuştuk sakinleştim hem sancıdan hemde soğuktan baya bir titriyordum biraz gerildim orada. Anestezi uzmanı gelince herşey cok hızlı gerçekleşti belden iğnem yapıldı hicbir şekilde acımıyor hissetmiyorsunuz bile. İğnem yapıldığı gibi yatırdılar ameliyat masasına herşey o kadar hızlı gerçekleşiyor ki hiçbirşey anlamıyorsunuz bir yandan sonda takılırken bir yandan örtü örtüyorlar yani cok hızlı oluyor bacaklarınıza sıcaklık geliyor hemen. Bebeğin çıkması 5 dakika bile sürmedi güzel yüzlümü gösterdiler herşeyi unuttum o anda. Bebeği aldıktan sonra biraz stres olmuşum tansiyonum yükselmiş sakinleştirici yapmışlar uyumuşum hic haberim yok hatırladığımda sürekli konuşuyordum sohbet ediyordum hemşirelerle. Herşeyimi anlatmışım galiba gülüşüyorlardı 😁 sakinleştiricinin de etkisiyle cok mutluydum koridorda bağırıyordum bebeğimi verdiler giydirmişler aşılarnı yapmışlar. O kadar mutluydum ki eşime bağırmışım en güzel bebek bizim bebeğimiz aşkım cok güzel bebeğimiz diye hala gülüyorlar bana😁 odamıza çıktık saat 6da ben bebeğim yanımda yatıyordum. Ayaklarım uyuşukluk hala saat 8 gibi ağrıları hissetmeye başladım doğrusu en zor kısım bu baya bir ağrılı oluyor. Kalkmak tuvalete girmek bebeği emzirmek bir hayli zor oldu ağrı kesici iğne sadece bir kere yaptırdım ağrın oldukça söyle yapsınlar dedi yaptırmak istemedim çekeceğim bu acıyı dedim. Kalktım yürüdüm bol su içtim tuvalete çıkmam gerekiyormuş cünkü. Sıcak çorba içtim paça istedim eşimden acısız yaptırdık onu içtim. Sade granül kahve içtim baş ağrım olmadı. Bu gece kal dedi doktorum , iyiyim taburcu olmak istiyorum dedim hic yatmadım akşam saat 8 de çıktık hastaneden evimize geldik ilk gece kolay geçmiyor maalesef acı sancı cok oluyor tuvalete giderken otururken cok zorlandım bebeği emzirmek istiyorum uzun süre onu kucağımda tutamamak cok üzüyordu ama bunların hepsi geçici.1 gün sonra ayaklandım duşa girdim duşa girince ağrılarım iyice azaldı sütüm de arttı. Bugün üçüncü günümüz hafif ağrılarım var ama olsun gözlerine bakmak yetiyor cok cok güzel bir duygu. Hic korkmayın korktuğum herşeyi cok kolay atlattım🥰 bebeğim kollarımda uyuyor şimdi o kadar güzel ki bol bol dua edin hamiş anneler rabbine sığınan o kadar kolay atlatıyor ki herşeyden önce inanç geliyor inançlı olun dirayetli olun kendinizi bırakmayın biz anneniz bizim güçlü olmamız lazım 🙏 herkese kolay doğumlar diliyorum Rabbim hepimizi kurtarsın 🙏