YAkyol benim ilk hamileliğimde diş etlerm hep iltahap toplamıştı😐suyu zor içer uyuyamazdım bile oral b şarjlı diş fırçası ve paradontax florürlü diş macunu kullanıyorum Allahaa şükür 35. Haftama geldim hiç bir sorun yok hafif kanamalar hep olur o normal ama iltihaplanması normal değiş mutlaka en azndan diş macununuzu değişin bitkisel ve diş etlerne çok iyi geliyor 🙂diş hekimim önermişti bana