Black-34 Sizde öylemisiniz hanımlar aşırı ağırlaştım karnımda alan kalmadı artık sanki zaten şişkoydum 🤣🤣🤣zaman gelse offff
MinikMucizeninAnnesi Bende 30+3 üm resmen 30.haftaya girdiğimden beri inanılmaz ağırlaşmış hissediyorum. Oturup kalkarken yoruluyorum asla eğilemiyorum yatakta döneniyorum. Sanırım bu haftalar daha da zormuşşş🤦♀️
Elifinannesii_ Bizde 30+3 olduk baya ağırlaştım fazla bir kilo alımım olmadı ama baya zorlanıyorum ☹️
Black-34 Bende valla 28 de temizlikler yapıp eğilip kalkan ben şimdi çok zorlanıyorum dönerken kalkarken makinaya bulaşıkları dizerken