Ecenurakgul ayse12211 bende 26.haftadayım inanılmaz alt karın ağrısı çekiyorum iki gündür neden bilmiyorum inşallah geçer sizinde İnşallah sizde de birşey yoktur. Üstte kalsın bende burda bekliyim belki bilgisi olan çıkar 🌼
MerveNur- ayse12211 ben 27+5im nadir gaz sıkışması dışında kasık ağrısı hiç yaşamam bence doktora söyleyin mutlaka
Oglusum10 ayse12211 canm benmde arada bir iki olmuştu doktorum parol içmemi söyledi eğer parol ictiginde geçiyorsa sıkıntı yok gebelikten demişti ama geçmezse gel muane etmem gerek demisti
Sakinem212 ayse12211 gebelikten dolayı vicudta magnezyum eksiliyormuş benimde ağrılarım inanılmaz çok var magnezyum azda olsa ağrıyı alıyor gerçekten başka türlü yürümek mümkün değil doktora gtirim oda normal bu haftalarda dedi bir sorun yokmuş 26 haftalığım