Ilk_anneligim Merhaba hanımlar benim ilk gebeliğim ve çok tecrübesizim, bilgim çok az. Henüz 5. Haftaya yeni girdim ama bir kez lekelenme oldu Dr un progestan verdi anında kesti. Fakat bel ve karın ağrım çok çok fazla bu normal midir
Seymaayyy Ilk_anneligim benımde ilk gebeliğim karın ve bel ağrısı oluyor ilk zamanlarda sonra bıraz ıyı oluyosun son zamanlardan yıne tekrarlıyor 🤷🏻♀️
Ilk_anneligim ressamistanne görüştüğüm de olabilir normal dedi ama bel ağrısı o kadar fazla ki bir daha önümüzde ki persmebe çağırdı bakalim
Ilk_anneligim Seymaayyy gerçekten mi bende bir kez lekelenme oldu ama Dr progestan verdi geçti. Benim ağrılarım çok korkuyorum
Seymaayyy Ilk_anneligim korkma bendede lekenlenme oldu ilk zamanlarda aynı ılactan verdi ama ben kullanmadım öyle zamanla geçti 🤷🏻♀️ İlişki yasaklamıştı doktor suan 29 haftalıgız 🌸 rabbim şifa versin