Babydream maşallah o mercimeğe, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. 🥰 İnşallah gebeliğiniz de doğumunuz da sağlıkla, kolaylıkla geçer.😊 Ben ilk öğrendiğimde de 6 haftalıktı, zaman nasıl geçecek diye düşünüyordum, cinsiyetini merak ediyordum şimdi ne zaman 15 haftalık olduk diyorum. Bir an önce onunla tanışmak, görmek istiyorum. Eminim sizde de bu heyecanlar vardır. İnşallah su gibi geçer zamanlarımız.😊 Ben de kusarken çok fazla kasılıyorum, yani içim sıkışıyor resmen. Göğsüm daralıyor, vücudumun her yeri sıkılıyor gibi. Yüzüm kıpkırmızı oluyor. Ama normalmiş bu durum. Yani mideden yukarı geldiği için baya efor sarfediyoruz sanırım. Allah ın izniyle bebeklere bir şey olmaz. Yani hamdolsun bizim şu ana kadar bununla alakalı bir sorunumuz olmadı. Görümcem de 8 ay boyunca çok istiğfar etmiş ama bir şey olmamış hamdolsun, endişe etmeyin. Hem insan istiğfar edince gerçekten çok rahatlıyor. Keşke hep o bulantıyı çekmek yerine direkt olsa bitse.😅
Konuyla ilgili bu kısa videoya da bakabilirsiniz, başlık abartılı ve alakasız olmuş ama;