Ftmaa1 Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum; şuan 5,5-6 haftalık gebeyim kaçıncı haftada veya kaçıncı ayda karnım büyür acaba merak ediyorum ☺️
Ftmglpnr Ftmaa1 valla aslında bu senin vucut yapınla alakalı karın bölgende yağlanman azda hemende belli olabilir benim öyle oldu 3ayın başımda karım çıktı iyi bişeymi bilmiyorum 🤣 ama seviyorum İçerde bebektoş var sonuçta🤣
Ftmaa1 Ilk_anneligim Ilk_anneligim var sırtım özellikle arada ağrı giriyor arada kasıklarımda ağrı oluyor doktor tamamen normal dedi korkacak bişi yokmuş 🥰
Ftmaa1 Ftmglpnr büyümesini istiyorum neden bilmiyorum ama öyle bi istek oluştu bende sanki büyüse içim rahat edicek mutlu olacakmışım gibi hissediyorum 😄
Eke Ftmaa1 kişiden kişiye degişir iç karın kücükse karın cıkıyo büyükse cıkmaz ama benimki kücük ve 2 bucuk haftalık karnım hafif cıktı