9+1 hafta olduk bizde ben çok zorlanıyorum yemek yiyemiyorum soğandan tiksiniyorum kokusunu görmek bile istemiyorum sürekli kuru bişeyler yiyorum sabahları tansiyonum düşüyor sabah işe gidene kadar kendime gelemiyorum:( yemek yemeği özledim:( su bile yeni içmeye başladım