Bebegimin hareketlerini takip etmeye calismaktan basima agrilar giriyor artik 😓 persembe günü kontrolümüz vardi hersey yolundaydi. Persembe aksamindan beri hep alt tarafta ve iceride hissettim hareketleri ama zayif zayif. Bugünde cok az hissettim 4 saat önce hissettim yine zayif bir sekilde. Daha sonra disaridaydik yürüdük falan hisseder gibi oldum ama emin degilim. Eve geldik meyve yiyip uzandim az önce cok minik minik hissettim. Gercekten yoruyor beni bu hareket meselesi ya 🥺🥺🥺 normal mi ne yapayim bilemedim 30+5 haftaligiz