Merfah Hayırlı akşamlar anneler ben yarın şeker yükleme testi yapacam bunun için aç karına mı gitmek gerekiyor bu konuda bilgisi olan var mı benim ilk gebelik olduğu için pek bilgim yok 🤷♀️
Asyaveannesi36 Merfah sabah aç karnına gitmeniz gerekiyor 12den sonra bu bile içmeyin ki test sonucuna yansımasın
incisu Merfah gece 12 den sonra hiçbirşey yiyip içme biraz zorlanırsınız ama sonuçta önemli birşey 3 saat sürüyor yanınızda mutlaka kraker yada tatlı bulundurun hastanede işiniz bitince hemen yersiniz