Hayırlısıyla Ekim bitti 29 Ekim’de doğurcam diye bi his vardı içimde hep ama olmadı zaten doktor 10 Kasım diyip duruyor başından beri son 10 gün bakalım kızçem ne zaman gelecek arada sancılarım kasılmalarım oluyor gece yarısından sonra tekli rakamlara düşcez inşallah sizde durumlar ene😂