Ben hala cinsiyyetini öyrenemedim.aslında doktorum gördüyünü söylemişdide 12haftaluğında ben bana söylemesini istemedim.amma burda okuyorumda nisanda olan bebeklerin hepsi kızmış qaliba.Çin takvimine baktım kız çıktı.Sabrsızlanıyoruö acaba benim haftamda olan varmı? Cinsiyyeti ne?🤲🏻🤲🏻🤲🏻