Merhaba kızlar bir sorum olacak ilk doğumumda karnımı saramadim ben sezeryan olduğu için canım çok acıyor die şimdi ikinci gebeliğim doğumuma az kaldı bunda canım yansada saracağım lakin ilkten kalan bir göbek var sizce kaybolurmu sarsam esgi düz haline donermi 🌹