Hanımlar merhaba 23+1 haftalık hamileyim eşim en başından beri Fatıma ismi olsun diye tutturdu tamam dedım ama kızım ilerde beğenmezse diye ikinci bi isim arayışındayım lütfen yardım edin sizce bu isimlerden hangisi olmalı yada sizin başka fikirleriniz varsa yazar mısınız?