seyy06 Makif2112_ evet ben banka çalışanıyım devam ediyor, yani bizde idari izin diye bişey yok ama evden çalışma var ona geçtim
Merve-gt Devam ediyor. Ben 1 haftadır izindeyim doktorunuzdan aldığınız 24. Hafta raporu ile birlikte çalıştığınız kurumun insan kaynaklarına cumhurbaşkanlığı genelgesi ibirlşkte verdiğinizde gerekli işlemleri yapıyorlar
Elmas94 Aile hekimime sordum ve devam ettiğini söyledi ama kurum amirinin de onayı gerekiyormuş. Ben öğretmenim okul müdürü onaylarsa izne ayrılabiliyorum.