Çökmemek icin kullanmak gerek bence. Ben multivitamin,magnezyum ve Demir hapı kullanıyorum. Cünkü hamile olmak aslında vücut icin bir Nevi yıkım. Bütün depoların bebek tarafından tüketiliyor. Günümüzde besinlerle bunu telafi etmek çok zor. O yüzden bence mümkün mertebe kullanmaya bak.