muhendis_annee yağların tehlikeli olabileceği ve erken dönemde düşüklere katkıda bulunabileceği konusundaki uzun süredir devam eden inançlar nedeniyle, birçok homeopat ve aromaterapist, ilk üç aylık dönemde uçucu yağların kullanımından kaçınılmasını önermektedir. Güvenli olduğundan emin olmak için araştırma yapmadan, bu ürünleri ikinci üç aylık döneme kadar kullanmamak en iyisidir.
bunuda baska bi yerde okudum dediğim gibi ilk zamanlar sıkıntılı olabiliyomus ama siz son aylardaysanız doktorunuza danısarak kullanın