Znb Ilk gebeligimde düşük yaşadım. Şimdiki gebeligimde doktor progestan ve aspirin verdi. Kullanıp kullanmama konusunda kararsiz kaldım. Kullanan var mı acaba?
Feriyecrin_annesi Znb bende aspirine gebelik öncesinde başladım. İki erken dopumum ve kaybım var. Progesterona da gebeliğimin 3. Ayında başladım. Öncesinde haftalık proluton vuruldum. Zararını değil faydasını gördüm şuan 35 haftalığım.
Senaoztrk Znb benimde ilk gebeliğim düşük oldu bu gebeligimde doktorum hemen progestan ve coraspirin verdi progestan fitil olarak her akşam kullaniyorum çorasprin de gün aşırı kullanıyorum siz neden kararsız kaldınız
BMelek Znb ilk gebeligimde kalp atisi olmadigi icin bu gebeligimde doktor banada verdi iciyorum. Bir zarari yok kan sulandirici onlem amacli veriyor kan pihtilasmasi varsa dusuk olmasin diye. Progestanda bebegin tutunmasi rahimi kalinlastirmasi icin
Znb Senaoztrk herhangi bir nedenden degil..aslnda progestan sknti degil. Ama aspirinin amacını anlayamadim açıkçası ondan kararsiz kaldim
Senaoztrk Znb eğer pıhtılaşma falan varsa die kan sulandirici die verdi ben mesela doğuma kadar kullanacakmisim coraspirini