A-arzu benimde 20. Haftada az olduğu söylendi doktor balık susuz yaşar mı ölür dedi , 29 Da nst de çıkan sancılarım başladı 35 te açıklıkta başladı ve nişan geldi ama çok şükür 38+3 u gördük hala da gelmedi
ve sezeryan ile aldılar çok şükür şuan 1 yaşında , suyum hep sınırda gitti doğuma kadar