Kubra0603 Kızlar tam anlamıyla düzenli hareket beklemeli miyim ? Mesela bugün hiç hareket etmedi. Normalde de nadir hareket ediyor geceleri vs. Kontrolüm çarşamba günü bekleyip doktora mı sorayım yoksa şimdi gitmeli miyim ?
2-prensesannesiii Kubra0603 Ben 29 haftaligim 17. Haftadan beri hareketlerini hissediyorum ve hep düzenlidir yani sürekli hareket halinde . Eğer hiç hareket hissetmiyorssniz doktora gitmelisiniz . Ama dokunduğunuz da yattiginizda size tepki veriyorsa normaldir
Gizemmihra Kubra0603 23 haftadayım benim hareketler düzensiz bazen çok hareket edıyor bazen hiç etmıyor iki gündür mesela hissetmiyordum bugün bir ara hareket etti rahatladım 28 haftaya kadar düzensiz oluyormus