İyi akşamlar kızlar sızden rıcam yardımcı olur musunuz ? Ben en son 24 temmuzda düşük yaptım 4 haftalıkken kendılıgınden düştü doktor bana korunma dedı bende zaten hiç korunmadım Ağustos ayında adet oldum adetten sonra Eylül ortaları yanı ekimin 4une kadar o sürede kımyasal gebelık gecırdım 19 ekımde adet oldum şuan korunmuyorum sızce ne yapmam lazım korunmalı mıyım yoksa ? 28 günde bır adet oluyorum yumurtlama yarın gosterıyor ama boyle yaşayan var mı