birmavihikayesi Kykcirem 40+1 oldum hiç bir belirti yok açılma yok bebek kanala girmemiş beklemeye devam ediyorum 😏
NESLIHAN_ Kykcirem adet tarihine göre 39+2 Bebeğime göre 38+4 Kanala girmiş Rahimde yumuşama var Yalancı sancilar akşam ve gece oluyor Amaaa bebek ortalıkta yok 😂😂❤ uyuyor uyanıyor tekme atıyor ama çıkış yolunu bulamadı sanırım 🤣
Kykcirem Busra2524 Yerini sevmiş belli ki canım🙃 hayırlı doğumlar olur inşallaj🙏 nasıl düşünüyorsunuz doğumunuzu?
Busra2524 Kykcirem ilki normal buda normal gözüküyor geçen hafta alttan muayene vardı Doğumla alakan yok dedi bekleyeceğiz dedi bakalım artık gelsin istiyeoum tabi hayırla olsun canı sağ olsun biz sağ olalım yeter ama çok bunaldım
Kykcirem Busra2524 Amin canım sağlıcakla gelsinler de🙏 maşallah ne güzel 2.çocuğunuz ve normal doğum hayırlısı olsun🙏 hiç bu kadar sıkılmayın derim şahsen ben çok özlüyorum hamileliğimi sonzusa kadar sürdürebilirdim🙈😂
mlksh25 birmavihikayesi benimde bebek kanala girmemiş, doktorum yarın çağırdı ya suni sancı ya da sezaryan kararı alacağız dedi. Acaba suni şancı bebeği kanala sokar mi. Bende 39+6 dayim
Kykcirem Zeyyyn Ay maşallah canım ne güzel Allah bağışlasın inşallah sağlıcakla🙏 biz de 10 günlük olduk minnoşumuzla🙏🙏💖💖💃❤️💃
birmavihikayesi mlksh25 hiç bilmiyorum ki inşallah hayırlı bir şekilde ikisinede gerek kalmadan kendi sancimizla dogururuz Benim de yarın belli olacak