Gizemii Beyzan738 2 gecedir karnimin ustune yatinca biyle assagida pit pit pit bisey oluyo ama bebek mi anliyamiyorum ben bebek saniyorum ama 😂 2 kere oldu ama herhalde bu ayin sonlarina dogru artar diye dusunuyorum
Sarisinbiiiranneeee Selver07 28+4 🎃 bal kabağı 😂 ayy bence hic doğru söylemiyorlar, bazen sonraki hafta benzetmeleri önceki hafta sebzelerinden daha kücük oluyor anlamıyorum 😂😂 bal kabağı daha büyük değil mi mor lahanadan? 😂😂
Beyzan738 Gizemii üstüne yatma kizz🤗sola yatmak daha iyiymiş Ben hissediyorum yaa yatınca elimi koyup hissdyorum kıpır kıpır maşallah 🧿💙🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼